olejohan Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eg skal lodde ei vannblokk som er samansatt av 3 deler. Det består av topp, ein del i mitten som er skåret ein "veg" i som vatnet skal fare igjennom og botn. Alle 3 delane skal ligge opp på kvarandre. Korleis skal eg lodde ditte? Mvh Ole-Johan Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 bruk komfyren, også finner du "loddeguiden" hos www.overklokking.no Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ja..men korleis blir det når ej skal ha tinn på alle sidene før ej sette det saman? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg gjentar, LES "LODDE GUIDEN" HOS WWW.OVERKLOKKING:NO caps intended.... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Eg har lest den 5 gonga! Problemet er korleis eg skal få loddetin på begge sida ev biten i midten. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 du legger først tinn på begge og lar det stivne, så setter du de oppå hverandre og lar de smelte sammen... så du må først ta to deler så den siste delen. husk at dette tar tid så ikke vær utålmodig lykke til Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Stod ikk det der OG i guiden? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Dokke har missforstått litt..men eg berre prøver meg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå