Lucas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hallo Jeg skal kjøpe meg en AMD 64 FX-53 og nVIDA 6800 ! er¨ det da noe spes viktig om jeg skal ha vannkjling eller ikke ? Hvios jeg bruker alle vifte plassene og har en viftestyring ! ikke for at det skal være kult eller best men holder det ? skal nok kanskje overklokke skjermkorte litt men ellers ingenting! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har du råd til fx-53 har du vel råd til vannkjøling eller vapo , men skal du ikke overklokke holder det med luftkjøling Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Siden du skal overklokke bør du velge et rimelig bra hovedkort som støtter agp/pci lock og som har bra ytelse. Nforce 3 kortene er ganske bra og det finnes noen andre hk der ute som yter bra. Angående kjøling så kan det være lurt å investere i vannkjøling da det går som regel å modifisere til bruk i nyere systemer. Men det kan være lurt å bygge etter behov eller kjøpe et ferdiglaget kit. Waterchill kan selvfølgelig anbefales. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 AGP/PCI lock er vel ikke SÅ nødvendig på Athlon FX. Den har jo ulåst multiplier... Men greit, det er kjekt å ha alle mulighetene åpne. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Blir ikke å overklokke noe prosessor før jeg har vann kjøling uansett..men er litt ny med vannkjøling så jeg trenger å ha alt jeg trenger foran meg her inne eller noe og om hvor jeg kan kjøpe det ! (helst microplex) men så kommer det til montering..er helt nuub på vannkjøling så når den tid kommer regner jeg med dere her inne på forumet ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Tar igså imot forslag til hovedkort som støtter BÅDE AMD 64 FX-53 OG nIVIDA 6800 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå