Anders Leipsland Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Noe av det beste jeg har sett. Likte den ryddige layouten, likte hastigheten og likte godt se små produktbildene. Microplex har fram til nå hatt en webshop som har vært et slite å rote seg fram i. Nå har microplex imo Norges beste webshop Lenke til kommentar
staljin Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 STILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Den nye shopen er rå den. Det er derimot ikke signnaturen til anders leipsand Skjerp deg Anders!!!!!!!!!!! BobboZ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Quote: On 2001-11-01 22:48, Athlon Power skrev:Det er derimot ikke signnaturen til anders leipsand Skjerp deg Anders!!!!!!!!!!! lol, politiske signaturer har HW.no's forum hatt før. Godta at vi lever i et demokrati Skal nok fixe litt på den, mulig jeg bytter ut WTC med Pentagon, men det må bli no anti-amerikansk, anti-kapitalistisk eller noe annet anti-jævelskap Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Greit!!!!!!!!!!! Syntes bare den var litt drøy Dub er unskyld BobboZ Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Ahh, Anders... Som politisk utsagn fungerer signaturen ikke spesielt bra, unødig spekulativt om noe som på alle måter er skrekkelig tragisk, det være seg terrorisme (den statsstøttede amerikanske sådanne inkludert), militære svar-aksjoner, ryggradsløst norsk lommerusk (lommerusk=norske politikere som i samlet gjeng driver ryggslikking ovenfor usa; er det ikke rørende hvor samstemte norske politikere er når det gjelder utenrikspolitikk (hederlige unntak finnes, men dessverre kun i sv og rv): vi følger usa i tykt og tynnt, helt uten kritiske spørsmål?), eller kapitalisme som hyperegoistisk religiøst livsprinsipp... Vil absolutt anbefale deg å skifte signatur, fort som fy. mvh Morten Lenke til kommentar
pskard Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Helt enig med de andre her at den signaturen er LANGT over streken. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg posts og konto. Vi godtar ikke en slik ja til terrorisme her på forumet. Dette er ikke gjenstand for diskusjon. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg... Håper at du tar den vekk selv. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Quote: On 2001-11-01 23:09, pgressum skrev:Helt enig med de andre her at den signaturen er LANGT over streken. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg posts og konto.Vi godtar ikke en slik ja til terrorisme her på forumet. Dette er ikke gjenstand for diskusjon. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg... Håper at du tar den vekk selv. Greit. sig'en er forandra selv om jeg ikke liker politisk sensur, men vi lar den diskusjonen være død. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 idiot!! greit med politiske meninger men... er selv mot amerikanisering men fyfaan du er sjukt. du skulle vært kasta ut med en gang! Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 syns den var kul jeg Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Dette er faen så latterlig. Hadde han hatt en fuck taliban signatur hadde nok de fleste bare flirt godt og lenge.. Herregud hvor patetisk går det an å bli? USA og Taliban er to ting av samme sak, og verken Bush eller Bin Laden er noen uskyldige lam. USA og Taliban er mer lik enn forskjellig. Så for all del; FUCK KAPITALISME! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hvem i H**** bryr seg om d _________________ [ Denne Melding var redigert av: D_KILLAH på 2001-11-04 16:13 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 16:12, D_KILLAH skrev:Hvem i H**** bryr seg om d_________________[ Denne Melding var redigert av: D_KILLAH på 2001-11-04 16:13 ] Ingen i helvete bryr seg om det. Vanlige midtgardsboere derimot bryr seg veldig mye om det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå