Gå til innhold

Microplex sin nye webshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-01 22:48, Athlon Power skrev:

Det er derimot ikke signnaturen til anders leipsand

Skjerp deg Anders!!!!!!!!!!!

lol, politiske signaturer har HW.no's forum hatt før. Godta at vi lever i et demokrati :D Skal nok fixe litt på den, mulig jeg bytter ut WTC med Pentagon, men det må bli no anti-amerikansk, anti-kapitalistisk eller noe annet anti-jævelskap

Lenke til kommentar

Ahh, Anders... Som politisk utsagn fungerer signaturen ikke spesielt bra, unødig spekulativt om noe som på alle måter er skrekkelig tragisk, det være seg terrorisme (den statsstøttede amerikanske sådanne inkludert), militære svar-aksjoner, ryggradsløst norsk lommerusk (lommerusk=norske politikere som i samlet gjeng driver ryggslikking ovenfor usa; er det ikke rørende hvor samstemte norske politikere er når det gjelder utenrikspolitikk (hederlige unntak finnes, men dessverre kun i sv og rv): vi følger usa i tykt og tynnt, helt uten kritiske spørsmål?), eller kapitalisme som hyperegoistisk religiøst livsprinsipp...

Vil absolutt anbefale deg å skifte signatur, fort som fy.

mvh

Morten

Lenke til kommentar

Helt enig med de andre her at den signaturen er LANGT over streken. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg posts og konto.

Vi godtar ikke en slik ja til terrorisme her på forumet. Dette er ikke gjenstand for diskusjon. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg... Håper at du tar den vekk selv.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-01 23:09, pgressum skrev:

Helt enig med de andre her at den signaturen er LANGT over streken. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg posts og konto.

Vi godtar ikke en slik ja til terrorisme her på forumet. Dette er ikke gjenstand for diskusjon. Enten tar du den vekk eller så sletter jeg... Håper at du tar den vekk selv.

Greit. sig'en er forandra selv om jeg ikke liker politisk sensur, men vi lar den diskusjonen være død.

Lenke til kommentar

Dette er faen så latterlig. Hadde han hatt en fuck taliban signatur hadde nok de fleste bare flirt godt og lenge.. Herregud hvor patetisk går det an å bli? USA og Taliban er to ting av samme sak, og verken Bush eller Bin Laden er noen uskyldige lam. USA og Taliban er mer lik enn forskjellig.

Så for all del; FUCK KAPITALISME!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...