Tafsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 eventuelt, korleis får eg oppdatert den? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 lever inn der det repareres telefoner.. eller der du kjøpte den.. si den har begynt å henge seg opp osv.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Er det noen forbedring på sms ? den er jo sinnsykt treig.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 oppgraderte akkurat min.. 2 uker siden.. den ble faktisk en del raskere.. men nå ble tlf min kjøpt i starten av juli.. så var gaaaammel firmware på den. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 oki, men er det noen måte eg kan sjekke vilken firmware eg har på min mobil? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 oki, men er det noen måte eg kan sjekke vilken firmware eg har på min mobil? Hvis du leser øverst på siden så er det tips og triks for mobiler, og der finner du ut åssen man sjekke firmwaren på mobilen din Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå