P-in-P Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lurer litt på Elkjøps kampanjekamera HP C435 Er det noen som har det, og kan si meg om det er noe tess selv om det er såpass billigt og i tillegg fra Elkjøp? Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) IKKE HANDLE HOS ELKJØP Du finner det billigere på nettet uansett, iallefall tilsvarende kamera.... Sory..., bærer bare et forferdelig nag til Elkjøp Endret 8. juni 2004 av liebermannXCR Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 IKKE HANDLE HOS ELKJØP Du finner det billigere på nettet uansett, iallefall tilsvarende kamera.... Det er her du skal diske opp med link til tilsvarende produkt til samme eller lavere pris. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Da hadde jeg heller godt for HP C735 isteden da det har optisk zoom. det andre har kun digital zoom. Digital zoom gjør du bedre i photoshop. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg har faktisk det kameraet, men lite samenlingningsgrunnlag (det var et langt ord så sent). Er passe fornøyd, men batteritiden er dårlig ... .... bilder og meny er bra... leste en test og der gjorde den det bra. EDIT: ja, er ikke OZ ... ,em det er jo et billig kamera med 3.1MP ... "zoomer" du digitalt en gang sitter du vel igjen med en del piksler fordet Endret 27. mai 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå