Tfosheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Samsung lanserer MP3-spillere Samsung har lagt to og to sammen, og lanserer nå en rekke forskjellige MP3-spillere under "Yepp"-navnet; fra sporty saker som måler pulsen, til skrytespillere i børstet aluminium med trykkfølsom skjerm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kitern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Ut fra artikkelen virker det som om det er noe nytt at samsung lager mp3-spillere. Det er jo bare tull!!! Samsung har i lang tid laget mp3-spillere under navnet Yepp, noe journalisten så absolutt burde vist eller i hvert fall funnet ut. Eller tar jeg feil? Hadde journalisten tatt en kjapp titt her ville han lett kunne lese at de samarbeider med Napster. Endret 25. mai 2004 av kitern Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ok, jeg synes det var en artig artikkel (alltid morsomt med nye produkter), men etter å ha lest hva kitern skrev er jeg enig at jeg fikk intrykk av at dem er helt nye på markedet... Lenke til kommentar
kitern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg syns også det er morsomt å lese om nye produkter, derfor gav jeg artikkelen 6 i relevansekarakter. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 YH-920 så utrulig kul ut men jeg tror ikke de slår Ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå