Gå til innhold

Gt4 Prologue!

Dr3as

Anbefalte innlegg

Prøvde akkurat denne i en butikk, må si jeg ble sterkt skuffet.. du kjører fort igjennom testdriving/driving school.. og den nye tingen med at du får 10 sek i max 50 km/t etterå ha kræsjet i vegg/annen bil blir FOR dumt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde dette spillet i går (med ratt og pedaler, selvsagt) og kan bare si at jeg gleder meg. Synes det var veldig bra, men hadde håpet på at det var mer å ta seg til i denne "demoen".

Jeg likte faktisk den 10 sekunders regelen veldig godt, da jeg er lei av bilspill hvor folk "krasher seg til seier" (noen vet sikkert hva jeg mener). Dessuten gir den en ekstra konsentrasjon følte jeg.

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til fullversjonen.

Lenke til kommentar

Swag, så du mener det er greit på f.eks rally delen med 10 sek regelen.. nå er det rimelig normalt å kutte litt svinger skli litt osv.. og så trynne som de veiene der var så synes jeg det ble litt dumt.. også kjipt når en kjører inn i deg så du kræsjer og da må kjøre sakte..

Lenke til kommentar
Dr3as..

var det mange baner/biler og velge på i demoen !

lange løp med pitstop,eller bare 2-3 runder !

4 baner, blant annet en bane for rally. Biler er det en del av, du begynner med et en liten haug og kan få flere ved å ta driving school.

Lenke til kommentar

Synes egentlig prologen ga et veldig dårlig inntrykk av spillet jeg. Både PGR2 og Rallisport til Xbox mener jeg definitivt er mye bedre bilspill, kanskje til og med også Toca 2. Jeg synes ikke det var spesielt stor forskjell fra GT 3, for å si det sånn - og GT3 har jeg spilt nok, og er lei.

10 sek straff ved kræsj er teit nok, men det håpløse er jo at de ikke har laget et årntli skadesystem. Du kan jo kjøre så fort du bare orker, rett i fjellveggen, og bilen får ikke en skramme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...