Bing Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har sett litt rundt etter mulige kabinetter for å sette i Rack. Fant så dette http://www.baber.com/cases/rackmount_443sb.htm kabinettet som jeg synes ser pent ut. -Noe dyrt, men pent. Problemet er at jeg ikke finner det på noen norske nettbutikker, og er litt skeptisk til å handle utenlands. (spesielt mht betalingsbetingelsene til baber.com.) Mener å ha sett det omtalt et sted, men finner det ikke igjen. Hilsen Bing Lenke til kommentar
Bing Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jaggug. Mente jeg hadde vært innom Microplex... Takk i alle fall kolleckio! (og ikke så dyrt som jeg fryktet....) Bing Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dæven, det var najs... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 off-topic: noen som veit hvor det selges rack stativ. slike hvot man bare skyver rack kabinettene inn i. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det står 4U på din side, 3U på microplex. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 off-topic: noen som veit hvor det selges rack stativ. slike hvot man bare skyver rack kabinettene inn i. Har sett det jah.. husker ikke helt hvor.. Har ikke peiling på din privatøkonomi, men det billigste rack skapet de hadde der, kosta 12 k!! ( og det tror jeg er litt for mye for enhvers lommmebok) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 følger det liksom med noe med rackskap? Eller er det en metallramme? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hvis det er prisen legger ejg planen på hylla. regna men 1 lapp. mener å huske at det bare er en metall ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå