bensin16 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei.. Jeg har et ASUS P4S333 og en 1.8Ghz NW og en brikke 256MB Apacer PC2700 som jeg kjøpte akkurat når brikka kom på markedet. Cpu'en min kjører nå "stable as rock" på 133/33, tempen ligger på 37-39 med boxed kjøleren. (VCore: 1.625, er dette lite til å være 2.4? kan øke helt til 1.825 eller.no, og det har jeg prøvd, uten hell på videre overklokking.) Etter dette kan jeg ikke røre FSB'en et eneste hakk lengre opp. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Okei.. Da er jeg blitt anbefalt å skifte BIOS, hold on noen sek, så skal jeg boote for å sjekke hvilken BIOS jeg allerede har. Får håpe temp fix'n følger med neste BIOS (: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Den nye asusproben har jeg hørt at skal klare å lese temperaturene riktig! :smile: (tror den kom i sist uke) Isåfall var det på tide de fikset dette. Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 OK, DONE! Resultat av flashing: succesfull! Nå skal vi se om jeg får klattra videre.. Men..? CPU temp ligger på 43C nå pluttselig? Skal vi see... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå