Pepsi Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Får dere som har 6230 plastikfølelse når dere har den i hånden, eller er den så eksklusiv som den ser ut til på bilder? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Verken det ene eller det andre spør du meg, den er ikke "plastikk" aktig, men den er heller ikke en eksklusiv telefon Den er helt grei og er en vanlig telefon synes jeg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes at den føles veldig plastikk-aktig. Har hatt den i et par uker nå, og dekselet knirker når jeg skriver på den. Har ikke mistet eller behandlet min dårlig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner. Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet Det du har gjort feil er å ha for lite informasjon i emnefeltet. Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Endret 25. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg