Gå til innhold

Dark aeons i ff x

Anbefalte innlegg

etter at du har blitt sett på som forræder av yevon i ffx , kan du visse steder i spira støte på summoners som påkaller dark aeons. da er spørsmålet: er det mulig å beseire disse , det virker helt umulig ettersom aeonen umiddelbart angriper deg , og det angrepet tar 99,999 hp. hvis noen her har noen erfaring med slike , vil jeg gjerne høre det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det mulig. Har tatt hver eneste en jeg. Det er selvsagt veldig vanskelig siden de sterkeste av dem har rundt 8 millioner HP, og du vil trenge "Break Damage Limit" og "Break HP Limit" på personene dine slik at du kan ta skade over 9999, samt ha over 9999 HP.

Det er mange måter å ta disse Dark Aeons på, men jeg har funnet en guide til deg her:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/fi..._dark_aeons.txt

Edit: Ability Ribbon + Autolife er veldig nyttig. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

ja tok alle jeg også , men det er leeenge siden , husker ikke alt nå jeg , men husker att jeg hadde fått ribbon(het det ikke det da?) til 2 av tre folka mine , break hp limit , og det beste sverdet til sjefen sjøl , når alt det var på plass så var det "peace of cake" (eh? ikke han siste da tålte vel 1200000 hp) men det gikk :D

var morro tid det der , husker jeg gikk og samla alle de forskjellige monstra som fantes på hele kartet for å få tilgang til det råeste utstyret ,nei det var mye stress det hadde aldri orka det en gang til , men stå på .

missunner deg egentlig litt og da , digg å ha noe sånt og drive med noen ganger.

Lenke til kommentar

Slett HELE sphergrid og sett inn nye +4 nodes.

Jeg har nå 255 i alle stats med unntak av Magic og Luck, 999 i MP og litt over 40000 i HP på fire av karakterene. 99999 i damage nesten hver gang. Tenk bare på Wakkas atack reels (13 eller 12 treff, husker ikke) og Animas Oblivion (16 eller 17 :scared: treff).

Etter man har banket alle dark aeons får man visstnok tilgang til en ekstraboss med flere millioner i HP.

Fang også 10 av hvert monster for å sloss mot Nemesis. Tough cookie indeed... :wee:

Lenke til kommentar

Fang 5 av hvert monster fra HELE spira og 10 av hver Iron giant.

Kjemp mot diverse spesielle/unike monster i monster arena og vinn stat +4 nodes, HP +300 nodes og MP +40 nodes.

Viss du fanget 5 av hvert et eneste monster kan du kjøpe clear spheres (5000 gil (?) - Fra Monster Arena. Du må kjøpe mellom 300 og 400 stykk. Good luck... ;) ) som sletter 1 brukt node. Slett ALLE +1/+2/+3 stat nodes, alle HP + 200 nodes og alle MP +20 nodes.

Fyll inn med nye nodes og aktiver.

Dette tar "litt" tid, HP og luck tar år og dager. :hrm:

Über-guide ligger inne på FFX-boardet på www.gamefaqs.com

Den er meget bra.

Edit: I samme guiden kan du finne ut hvordan du kan få +99 levels i en og samme battle. Nyttig det :wee:

Endret av Ragnarok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...