SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hei! jeg har fått hevet et pc kjøp og lurer på hvor lang tid PSdata tar å sette inn pengene på konto? Hilsen Janne Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) De sender muligens en utbetalingsgiro. Husker ikke hvor lang tid det tok med meg, men det var innen rimelig tidsperiode. PS: Post nr 1000? Gratulerer! Endret 25. mai 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) takk takk !!! men hvorfor får jeg ikke tilbake momsen? jeg får igjen nettoprisen? Endret 25. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du får så mye du har betalt + muligens 100 kroner i fraktkostnader. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 jeg betalte 14,436; men får tilbake 11,513; ikke momsen sa de.... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Du har krav på hele kjøpsbeløpet tilbake ink moms. Ta en telefon, her prøver de åpenbart å lure deg som kunde. Edit: Eller så hadde dere bare snakket forbi hverandre Endret 25. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 jeg har hatt så mye problemer med den pc`n og er bare glad for jeg fikk hevet kjøpet. det ble 3 gangen jeg sendte den inn og da fikk jeg hevet kjøpet. psdata har hatt pc`n mer enn jeg har hatt den her hjemme, nå sist fikk jeg den tilbake med et hakk i skjermen, og jeg hadde den tilsalgs, men da fikk jeg ivertfall ikke selgt den, derfor ble jeg glad da jeg fikk hevet kjøpet! jeg vet erlig talt ikke om jeg tør og ringe ang. tilbakebetalingen... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Om det er en tilvirket PC kan de vel ta betalt for arbeidet? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 PS pleier å være greie ang returer - er vel kjent for god kundebehandling, så jeg vil tro du vil få et hyggelig svar. Ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 det er/var en Tundra 1557 bærbar. jeg vet de tar trekk for "jobb" men jeg fikk beskjed at jeg fikk igjen netto... jeg får ringe å høre, fordi om det er fælt.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) nå har jeg ringt og han jeg først snakket med hadde missforstått beløpet (tror jeg?) , så jeg skal få igjen momsen! puh... ble lettere nervøs her! takk for hjelpen folkens! Endret 25. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jepp, de er utrolig greie . Når det gjelder det med momsen har sikker han du snakket med rotet med firmakjøp der får du den ikke igjen ford firmaet får den refundert, skulle de da betale den ut ville det si at firmaet hadde fått den 2 ganger. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) jeg skal skrive her hvordan det går. ja, de har vert veldig behjelpelige med alle problemene og returene jeg har hatt! Endret 25. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
WD1200JD Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har du levert inn en Angrefrist så får du tilbake det du har betalt for pc + det det kostet og sende deg pakken. Det er det du får tilbake. Ingen trekk for arbeid eller annet. Det du kan få trekk for er: Manglende emballasje, skader på produketet eller lign som gjør at varen ikke kan selges som nytt. Hvordan noen har klart og si at du ikke får igjen moms er jo et under... he he! Det er jo det samme som og stjele de 24% av deg. (så sant du ikke befinner deg på sokkel eller svalbard. Da er du momsfritatt). Har du opplyst om ditt kontonr kommer pengene dit, hvis ikke kommer de pr postgiro. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Har du levert inn en Angrefrist så får du tilbake det du har betalt for pc + det det kostet og sende deg pakken. Det er det du får tilbake. Ingen trekk for arbeid eller annet. Det du kan få trekk for er: Manglende emballasje, skader på produketet eller lign som gjør at varen ikke kan selges som nytt. Hei. Ikke for å være belærende eller noe, men dette tilfellet handler om heving av kjøpet da kunden har fått et problemprodukt og ikke vil prøve å reparere igjen (butikken har 3 sjanser til å reparere til kunden kan heve kjøpet). Dette går derfor ikke under angreretten, og kunden får refundert hele beløpet med mindre vedkommende har herpet varen Om kunden har krav på å få dekket frakten er jeg usikker på. PSdata virker forøvrig flinke i dette tilfellet... Correct me if I'm wrong Endret 29. mai 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg hadde kjøpt en skjerm der engang, som jeg leverte tilbake på angrefrist, da den enga ikke fungerte, selv etter jeg fikk enda en ny skjerm.. (høy, plagsom pipetone). Da fikk jeg tilbake alle mine utgifter til skjermen, pluss returporto. Jeg tror ikke det er normalt at de dekker returporto, men her dreide det seg om et defekt produkt jeg angret på. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ps-data er forøvrig den eneste dataforhandleren som har fått konfekt fra, har bestilt for flere hundre tusen fra komplett, men de holder seg til julekort! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg hadde kjøpt en skjerm der engang, som jeg leverte tilbake på angrefrist, da den enga ikke fungerte, selv etter jeg fikk enda en ny skjerm.. (høy, plagsom pipetone). Da fikk jeg tilbake alle mine utgifter til skjermen, pluss returporto. Jeg tror ikke det er normalt at de dekker returporto, men her dreide det seg om et defekt produkt jeg angret på. Heller ikke her er det angrefristen du benyttet. Da produktet var defekt når du fikk det, har du rett til å "heve kjøpet". Bare pirker i dag jeg Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg fylte faktisk ut angrefristskjema, da jeg ikke gadd og vente på at de skulle prøve og reparere skjermen enda en gang. Så teknisk sett angret jeg, det ble enklere på den måten, for ellers hadde det vært mulig og forsøke og gi meg enda en ny skjerm, men det orka jeg ikke og styre med. Å bruke angrefrist er jo og heve kjøpet uansett grunn. Så skjønner ikke poenget ditt. Endret 29. mai 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg fylte faktisk ut angrefristskjema, da jeg ikke gadd og vente på at de skulle prøve og reparere skjermen enda en gang. Så teknisk sett angret jeg, det ble enklere på den måten, for ellers hadde det vært mulig og forsøke og gi meg enda en ny skjerm, men det orka jeg ikke og styre med. Å bruke angrefrist er jo og heve kjøpet uansett grunn. Så skjønner ikke poenget ditt. Poenget var bare å skille det å angre kjøpet, og det å heve kjøpet på grunn av feil på produkt. Hvis det var innen to uker var det jo ingen problem å bruke angreretten. Ville bare få definisjonene på plass...thats all... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå