Erling E. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kø til tross - vi tok oss inn på det lukkede LucasArts-området på E3 i Los Angeles for å sjekke ut hva all denne oppstandelsen rundt Star Wars Galaxies-ekspansjonen er for noe. Og da skjønte vi hvorfor folk var så oppspilte. Les artikkelen her Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Må innrømme at det klør litt nå. Har SWG liggende her, men har kun spilt det i en ukes tid i Januar...Kanskje på tide å ta det frem igjen. Dette att de innfører twitch gameplay er utrolig fett. Og att SWG blir det eneste mmorpg hvor du både kan traske rundt på planeter og fly rundt og gjøre som du vil kan være ett genialt trekk... Hvis man som pilot kan lage seg en karriere ved f.eks. miner / trader tror jeg de muligens har siktet gullfuglen godt inn Endret 25. mai 2004 av storeelg Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dessverre så får man ikke muligheten til å mine ressurser i verdensrommet, endå. Håper dette er noe de vil legge til i framtiden! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dette blir bra! Forhåpentligvis kommer jeg med i betaen ... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dette ser bra ut! Håper folk spiller dette neste sommer også, da jeg skal begynne. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tror jeg skal begynne igjen ja - når jeg er tilbake fra Skottland på Søndag. Det er jo endel av dere som spiller på Eclipse - dvs hele NIS gjengen...Nå som det introduseres twitch gameplay - vurderer dere da å flytte over til en europeisk server? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det er jo endel av dere som spiller på Eclipse - dvs hele NIS gjengen...Nå som det introduseres twitch gameplay - vurderer dere da å flytte over til en europeisk server? Nei,ikke som jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg