Martin_03 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Strømforsyningen er en mist 550w, egentlig i prinsippet ganske lik denne: http://www.overklokking.no/annet/antec_truecontrol_550/ Greia er at det ser ut til at den skal monteres med vifta opp, alt tyder på det, men da vil jo vifta være en halv cm unna toppen på kabinettet..Hvis jeg monterer vifta underst, vil den jo ha det helt åpent under seg:) Så hvilken vei? Kabinettet er et Lian Li 6077. En dårlig greie med enten kabinettet eller denne strømforsyninga (antagelig strømforsyninga som er ustandard, pga av det utstående gitteret), er at gitteret foran den største strømforsyningsvifta, må demonteres for og få strømforsyninga inn i kabinettet!! Så hvis jeg skulle montert strømforsyninga med vifta opp, så for jeg ikke hatt gitter foran strømforsyningsvifta! Elendig. Endret 25. mai 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 har montert den ned og, for ikke montert den på annen måte, hvis jeg skal beholde gitteret..Men all merking, tyder jo på at den skal monteres opp. Slik som den antec kassa, liksom så teit og avbilde strømforsyningen på den måten med vifta opp, om den skal monteres ned. Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Et meget bra spørsmål det der. Har nettopp fått en Antec 550W Truecontrol fra Start-it i Stavanger, men har ikke montert den ennå. Har faktisk lurt på det samme. Har Chieftec fulltower så for meg er det best at vifta er oppå, men du skal få svar i kveld når jeg har montert Antec'en. Da får jeg også svar på om et er no vits i 550watter i forhold til overclocking. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Skal dere bore nye huller for festeskruene da?? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Når skruene/hullene ikke lar deg feste PSU på mer enn en måte er det vel liten tvil om hvilken vei den skal stå Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 sett den den vei skruene passer. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vifta skal jo stå ned, fordi den skal trekke luft fra CPUen, gjennom PSUen og ut bak... Sier seg egentlig selv, mener jeg.. og som insider ++ sier, sett den den veien skruene passer.. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Den kan monteres begge veier i forhold til festeskruer Lenke til kommentar
snole Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Den er avbildet den veien kun for å vise at den har 2 vifter. Liten vits å avbilde den med den ene vifta ned i underlaget? Viften skal ned. Den skal trekke luft ut av kabinettet i CPU området. Og på Lian Li er det en ekstra brakett som PSU festes i, dermed passer den begge veier. På andre kabinetter ville den kun passet rett vei. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Et meget bra spørsmål det der. Har nettopp fått en Antec 550W Truecontrol fra Start-it i Stavanger, men har ikke montert den ennå. Har faktisk lurt på det samme. Har Chieftec fulltower så for meg er det best at vifta er oppå, men du skal få svar i kveld når jeg har montert Antec'en. Da får jeg også svar på om et er no vits i 550watter i forhold til overclocking. startit i stavanger er knall dyre. Vifta skal være nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå