oya Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) spørs om du behøver mer enn 11 mbps. Jeg synes i vært fall at det er en alt for lav overføringshastighet. Vil nok funke ok dersom du ikke skal overføre større filer o.l. Endret 25. mai 2004 av oya Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Jeg hjalp eksen til dama å innstallere denne her om dagen, og det fungerte som en drøm. Et trygt kjøp vil jeg anta. /* Edit: Hmmm, den jeg innstallerte var en 54mb sak, så jeg aner ikke hvordan denne er i forhold. */ Endret 25. mai 2004 av BennyXNO Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjøp heller en skikkelig router/et skikkelig accesspunkt, som f.eks. 3Com (tror Komplett har en til "Ukens Tilbud" nå om dagen). Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 /* Edit: Hmmm, den jeg innstallerte var en 54mb sak, så jeg aner ikke hvordan denne er i forhold. */ Ca en femtedel så rask vil jeg tro... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 11 mbps holder i bøtter og spann hvis man ikke skal overføre store datamengder i nettverket. Hvis man ikke har mer enn 11 mbps internettlinje er denne mer enn bra nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå