Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvem kaller barna sine for "cs" eller "star craft"? Hvor slem kan man egentlig bli? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg mener at CS er mer populært enn Star craft. Det er nok mer som spiller cs enn sc. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg mener at CS er mer populært enn Star craft.Det er nok mer som spiller cs enn sc. he he noen gang vært i asia dessuten har tidiligere spørsmål spådd star craft som verdens største online spill Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg mener at CS er mer populært enn Star craft.Det er nok mer som spiller cs enn sc. he he noen gang vært i asia dessuten har tidiligere spørsmål spådd star craft som verdens største online spill Det er også cs blitt. Har du sett over hele verden etter spillmesser til cs??? Det er nok flere som spiller CS desverre, selv om det er EN stor cup i SC i Korea. I USA i Texas er det hver sommer en diger CS spillkonkuranse. Det er nok minst like stort som det i Korea. Cs er best synest nå jeg da....... Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 det e langt flere enn bare en spill messe i asia og absolutt ikke bare i asia men i europa nor amerika australia osv Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) hæ? Hentet direkte fra psilocybe's hjemmeside: Aldri, under noen omstendigheter bruk ordet "hvem" om gjenstander. "Hvem" er et spørreord som omhandler mennesker, og ingenting annet. I dette tilfellet skulle du brukt spørreordet "hvilket", og adjektivet skulle blitt gradbøyd "mest populært". Forresten så tror jeg CS er mest populært i Vesten, og at Starcraft fortsatt er mest populært i Asia. Endret 25. mai 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 he he husk att dere cs fans KUNN har vært på cs messe jeg også derfor vet hvem slags messe som er størst jeg har reist rundt i verden for og vinne gull i sc!. Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 han som starta topicen burde seriøst lære seg bedre norsk kunnskaper. Aldri sett noe værre. populærest? hvem? og.. ehh... Counter-Strike er nok mest "populærest" Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Sorry, men... HÆ? sier bare hvor mye eg vet om spille messer verden rund (spesielt om star craft) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 han som starta topicen burde seriøst lære seg bedre norsk kunnskaper. Aldri sett noe værre. populærest? hvem? og.. ehh... Counter-Strike er nok mest "populærest" Slik har det vært lenge nå, er ikke den første jeg har sett. Ser hele tiden "hvem tastatur er best", "hvem mod er best" Kan moderatorene vennligst lage en sticky om dette temaet Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 feil igjen Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Denne useriøse og unødvendige tråden stenges nå. proxymus safiron: Ta et hint og ikke fortsett i disse baner fremover. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg