Howard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dual Opteron på nForce3 fra IWILL IWILL har annonsert "verdens første" dual Opteron-hovedkort basert på NVIDIA nForce3 Pro 250-brikkesettet. Kortet rettes mot profesjonelle arbeidsstasjoner og lyder navnet DK8N. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Endelig. Kult kort! Noen som vet når det kommer ut i butikkene? Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Endelig. Kult kort! Noen som vet når det kommer ut i butikkene? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...n\.no&st=0 Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hadde vært helt perverst rått å hatt peng til å fylle det opp med maks ram, men samtidelig så har jeg problemer med å se et behov for så mye ram til "vanlig" bruk.. Men tøft hadde det vært. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det var direkte lekkert! Har snust på det på Pyton.no, og nå kommer det ser det ut til! Jaja, får prøve Lotto'n igjen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Når man får en varm følelse inni seg av å se et hovedkort som det der, så vet man at man er nerd. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ohh.... Gale mann... det dær kan man like godt bruke til Spillpc som til server!.... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Det så kjempebra ut. Når man begynner å sikle over et hovedkort er man nerd ja Endret 25. mai 2004 av durabit Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Endelig en skikkelig konkurrent til Tyan Thunder K8W ! Jeg har enorme forventninger til dette hovedkortet som ser ut til å ha "alt", og hvis alt fungerer like bra som det ser ut på papiret så ser jeg ikke bort fra at dette blir referansehovedkortet for benchmarking av dual Opteron i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå