Gå til innhold

Leveringstid fra Itbutikken.no/dk?

Anbefalte innlegg

Bestilte skjermkort fra Itbutikken for noen dager siden.Hvor mange dager tar det fra man har fått bekreftelse på at det er sendt fra Danmark til man har det her i Norge? Noen som har bestilt og kan svare meg? Har fått pakkenr men jeg finner ikke noe info på det verken hos posten i Danmerk eller i Norge. Sitter nemlig uten skjermkort,har solgt det gamle.Er bare litt nysskjerrig :smile:)

mvh

M D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Malice skrev (2002-04-10 22:59):

Bestilte skjermkort fra Itbutikken for noen dager siden.Hvor mange dager tar det fra man har fått bekreftelse på at det er sendt fra Danmark til man har det her i Norge? Noen som har bestilt og kan svare meg? Har fått pakkenr men jeg finner ikke noe info på det verken hos posten i Danmerk eller i Norge. Sitter nemlig uten skjermkort,har solgt det gamle.Er bare litt nysskjerrig :smile:)

mvh

M D

hvis du på status siden kan se at de har fakturert det tar det 2-3 virkedager før du har pakkelapp i posten. Hvis den var fakturert på onsdag burde du kunne hente den på fredag eller lørdag. De har lager ved hovedpost-sentralen i Oslo så som regel går det veldig raskt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...