haglemann Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg får blåskjerm ("NO_MORE_IRP_STACK_LOCATIONS") når jeg kobler enheter som mp3-spiller eller digitalkamera til USB mens maskinen er i gang. Hvis jeg kobler enhetene til før jeg skrur på pc-en virker alt som det skal - og enhetene kan brukes normalt. Kjører WinXP, men hadde samme problem med Win2k. Noen som vet hva problemet er, og hvordan det kan løses? (Har en eldre pc med ABIT kt7 hovedkort og Duron 700 mhz-prosessor.) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Prøv med antivirus disablet . Dette er ofte forårsaket av : Anti-Virus software bruker en filter driver. Filter driveren trenger system drivere til å allokere ekstra stack i I/O request pakker (IRP). IRP brukt av servicer for diverse av program har for lite plass for å sette inn filter driver stack informasjon. Result er STOP 0xA.... error . Du kan også prøve å øke stacks med +3 , default i xp er 15 . Les denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...;EN-US;q177078& Funker det med antivirus disablet sørg for å oppdatere antivirus softwaren . Og hvis det ikke hjelper øk register keyen til 17 . HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\LanmanServer\Parameters Dword:IRPStackSize fra 15 - 17 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå