The Jackal Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Driver å kikker litt rundt etter et lite stuesystem, og er ganske sikker på at jeg skal kjøpe et VIA system etter hvert. I den sammenheng skulle jeg gjerne hatt så lite vifter som mulig. Hvilken av VIA CPUene egner seg best for dette? Er forresten lydbrikken som følger med noe særlig? Kunne tenkt å ha muligheten for surround. Er det andre aspekter man bør tenke på, f.eks skjermkort osv? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Les her: AMD lanserer VIA-konkurrenter ... hva med å vente litt Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Les her: AMD lanserer VIA-konkurrenter ... hva med å vente litt Helt enig... Den "råeste" bruker jo bare 14w. Det er jo mindre enn en CD-som hvis ikke jeg husker feil. Da er det utrolig lett å lage et tilnærmet støyfritt system. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 14w tror jeg kan bli i meste laget til et helt viftefritt system, men 6w skal holde i bøtter og spann. 1GHz basert på den gamle Athlonstrukturen er jo helt knall til en stuePC eller liknende. Trenger neppe mer enn det til å vise filmer, musikk osv. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jepp, tenkte på det samme helt til jeg hørte om AMD Geode NX. VIA Nehemiah 1GHz er det annbefalt en aktiv kjøling på siden den har et effekt forbruk på 10W, 6W derimot skal gå fint . Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det jeg er litt skeptisk til er hvordan grafikkbrikkene og lyden som er integrert på disse mini-ITX kortene er. Er det lissom noe å hoppe i været av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå