mr.a Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Lillebrorer min maser om at PC-en hans er søppel og han vil bruke min hele tiden. så jeg blir trua til å passord beskytte i win xp. Han har en ett par år gammel ibm aptiva (ikke fra elkjøp :smile:). jeg leste i litt i håndboka , der sto det at hovedkortet støtter 2X agp (som sikkert var kjapt på tiden), men alle agp-kort kjører nå på 4x... spørsmålet er: kan jeg kjøpe samma geforce 4 kort som står i min signatur, og bare mose den inn i PC-en? PC-en lagger noe alvorlig i spill... skal kjøpe ny hdd til den også. noen forslag, rundt 80gb? minne er fuldt: 512mb ram. hvis noen lurte: 600 mhz cpu, klokka til 700!!! !! på en aptiva altså. rart at man kunne stille buss frequenzy på den... Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 helt sikker? gidder ikke å sløse bort cash på et nytt kort som ikke funker... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 ikkeno problem... men derimot så får du ikke utnyttet kortet fullt ut PC-en din blir som en flaske hals Jeg gikk opp 1900 3dmark når jeg byttet hovedkort og prosessor på mitt gamle GF2Mx400 Lenke til kommentar
Prox Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 prøv med ditt eget ***** kort først, da... Idiotsikkertopplegg... om ikke du mister det i bakken på veg over gangen inn på broderns rom, da.. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 With all do respect (), har du sjekket at skjermkortet ikke er integrert på den IBM'en du prater om? Da er det liten sjans for at det er en ekstra AGP-port på den.. Kanskje et dumt spm men.. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 dumt spørsmål indeed. jeg smalt opp kassa i stad og sjekka. det er et fattimanns tnt2 kort som sitter i agp-porten. jeg er litt bekjymra for den der 100w strømforsyninga... kommer den til å klare et moderne kort? det står i en dvd-speller,en yamaha brenner, og en 30gb harddisk. tror dere strømmen holder? når det gjelder ideen om å flytte over skjermkortet til ibm så syns jeg det var en god ide. :smile: Lenke til kommentar
Easyride Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 100 watt!?! Virkelig? I så fall kan du bare glemme nytt kort. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Alle Geforce kort er AGP 1x, 2x og 4x kompatible. Så de skal i teorien fungere så lenge hovedkortet har et AGP spor. (Vel og merke krever de vel AGP v2.0 men hva forskjellen er der vet jeg ikke i farta). Og med den svake strømforsyningen er det nok store muligheter for at etverdt Geforce kort vil være for mye av det gode. En 100W strømforsyning vil nok konke rimelig fort hvis du i det hele tatt får den til å starte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå