Prytz. Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Fire Fire 2 Fire 3 <- er nok denne han brukte Photoshop Jeg gjetter at det er noe sånt det går i. Takk! Lærte en del der! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Man kan lage det uten plugin'er også. Især den første versjonen - slike flammer er lette å lage med en gradient - difference clouds, prøving, feiling - noen blendingmodes og farger.. Vips, flammer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ok, ferdig Se det her Som du kan se så greide jeg ikke å få blå bakgrunn(men med litt småjusteringer i after effects så burde det gå glimrende ) åssen program bruker du? Bruker photoshop cs Fire Fire 2 Fire 3 <- er nok denne han brukte Photoshop Jeg gjetter at det er noe sånt det går i. Nei, men veldig lignende, jeg brukte denne for bildet med svart bakgrunn, og for det første så brukte jeg noe alla dette(med flammeskriften oppå) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tutorials n' filters R' us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå