Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Trenger en tøff font der det står Klamt_Klima. Noen som kan mixe meg et lite bilde i photoshop eller no. Noen som har skillz? Show me! Btw: Det må være ensfarget rund skrifta, samme hvilken farge! På forhond takk! Endret 25. mai 2004 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Men hva er det for noe? Ett bra design har ett eller annet utrykk, men for å vite utrykket som passer må vi vite innholdet. Kan bare lage ett eller annet men det er enklere jo mer info du kommer med. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Skal brukes i en intro til en kortfilmproduksjon. Er selv veldig dårlig med bilderedigeringsprogs. Jeg ska komme gående i slow-mo med solbriller og balltre mot kamera, og skrifta skal komme midt på bilde i forholdsvis stor skriftstørrelse. Kul stemning med andre ord. Litt sånn klisje flammehav-stemning. Ahhh....kanskje litt flamme-skrift er på sin plass. Noen som fixer det? Edit: Leif Endret 25. mai 2004 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ikke mye respons her gitt. lagde noe på i gull fart: http://mscon.net/amiga/mitt/jalla.jpg Er ikke alltid folk gidder å ta seg tid til å lage avansert design, så prøv selv, du lærer fort. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ikke mye respons her gitt.lagde noe på i gull fart: http://mscon.net/amiga/mitt/jalla.jpg Er ikke alltid folk gidder å ta seg tid til å lage avansert design, så prøv selv, du lærer fort. Takk! Men ikke helt det jeg sikta til. Tenkte mer på en tøffere skrift, og viktig. Fargen rundt skrifta(bakgrunnen) må være ensfarget og ikke i en farge lik skrifta. Skal bruke skrifta oppå et videoklipp i bluescreen. Noen som gidder eller? Setter enormt pris på det! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 109 visninger og ikke 1 som kan tenke seg å lage meg et bilde. Bu hu! Urettferdig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) 109 visninger og ikke 1 som kan tenke seg å lage meg et bilde. Bu hu! Urettferdig! skal det bare være en stilig font, der det står: Klamt_Klima? Ettersom bakgrunnen ikke kan være annet enn ensfarget, skulle eg tro du greide å finne deg fram på www.1001fonts.com selv... Flamme Font Endret 27. mai 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 109 visninger og ikke 1 som kan tenke seg å lage meg et bilde. Bu hu! Urettferdig! skal det bare være en stilig font, der det står: Klamt_Klima? Ettersom bakgrunnen ikke kan være annet enn ensfarget, skulle eg tro du greide å finne deg fram på www.1001fonts.com selv... Flamme Font Thanks! Skal nok fikse det! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Lagde bare noe i en fei, men er det noe all dette du er ute etter? *Edit, linken klikka Skal prøve å få fikset det... Endret 30. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Lagde bare noe i en fei, men er det noe all dette du er ute etter? *Edit, linken klikka Skal prøve å få fikset det... Ja fix det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kva legg du i "primitivt bilde"? Etter min meining så var Åsmund sitt litt primitivt (no offence altså), man då tenker eg på skrifta, resten av bildet var bra Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ok prøv det nå *Edit, jeg hvet det ble feil(siden han kun ville ha skriften) men det er ikke vanskelig å fikse på Endret 31. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Large Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 har lagd et bilde....men åssen kan jeg sende d til deg????? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 har lagd et bilde....men åssen kan jeg sende d til deg????? Msn, [email protected]. Eller du kan sende det på mail hvis det ikke er for stort... Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ok prøv det nå *Edit, jeg hvet det ble feil(siden han kun ville ha skriften) men det er ikke vanskelig å fikse på Pent! Ska bruke det også, men jg trenger også en fet skrift med en ensfarget bakgrunn! Helst en fet flammefont. Tenker ikke på helt svart skrift, tenkte mer kanskje svart "skall" og rød og gul inni. Flamme you know! Men takk alikevell Gandalf! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg lager et til jeg(skal prøve å få det med en helt blå eller grønn bakgrunn, slik at det lett kan bli brukt i en film ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ok, ferdig Se det her Som du kan se så greide jeg ikke å få blå bakgrunn(men med litt småjusteringer i after effects så burde det gå glimrende ) Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ok, ferdig Se det her Som du kan se så greide jeg ikke å få blå bakgrunn(men med litt småjusteringer i after effects så burde det gå glimrende ) Uberfett! Akkurat det jeg tenkte på! Lenke til kommentar
Large Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ok, ferdig Se det her Som du kan se så greide jeg ikke å få blå bakgrunn(men med litt småjusteringer i after effects så burde det gå glimrende ) åssen program bruker du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fire Fire 2 Fire 3 <- er nok denne han brukte Photoshop Jeg gjetter at det er noe sånt det går i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå