Arve28 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har en film jeg skal ha med på jobben. Her har vi ikke alle Codecer så jeg tenkte å kjøre det til wmv. Men hvilken wmv 9 skal jeg bruke for at 18 minutter film blir nær 700mb? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det meste jeg får er WM9 PAL 1024. Er det noen andre muligheter jeg har når jeg ikke har codecer der jeg skal vise de på PC'n Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 I Windows Movie Maker 2 kan du selv bestemme ønsket filstørrelse, og så justeres bitrate etc. autmatisk etter det. 18 minutter på 700 megabyte burde være en smal sak å få til Jeg ser iallfall at programmer jeg laster ned fra NRKs nett-TV i WMV-format, som regel er på snaut 200 megabyte pr. halvtime, og da er kvaliteten topp. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det noen andre muligheter jeg har når jeg ikke har codecer der jeg skal vise de på PC'n Gode gamle MPEG er jo super-kompatibelt. Med 700mb på 18min skulle kvaliteten være veldig bra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå