mbst Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hvem selger dette kabinettet? Bare Komplett? Hva slags strømforskyning (PSU) har Chieftec-kabinettene fra Komplett? Merke/modell.. Det står bare "340W", og jeg vil ha en stillegående en. Er de det? Skal nemlig lydisolere kabinettet, og da er det litt kjedelig å bli sabotert av PSUen. Går det an å kjøpe Chieftec-kabinetter fra Komplett uten PSU selv om de egentlig selges med? Har sendt dem mail om dette, men tenkte det kunne være greit å spørre her også.. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Sjekk ut: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Kabinettene som microplex leverer er uten strømforsyninger. Har selv kjøpt et Chieftech DX-01SLD og er fornøyd med det. Lykke til. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Problemet er at jeg bare har funnet Scorpio-modellen hos Komplett. Microplex har den ikke. Men takk for hjelpen uansett. :smile: Noen andre..? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: mbst skrev (2002-04-10 22:40):Problemet er at jeg bare har funnet Scorpio-modellen hos Komplett.Microplex har den ikke. Men takk for hjelpen uansett. :smile:Noen andre..? Obs! Stavanger har dette.. Kjøpte det der selv Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 22:30, mbst skrev:Hvem selger dette kabinettet? Bare Komplett?Hva slags strømforskyning (PSU) har Chieftec-kabinettene fra Komplett? Merke/modell..Det står bare "340W", og jeg vil ha en stillegående en. Er de det? Skal nemlig lydisolere kabinettet, og da er det litt kjedelig å bli sabotert av PSUen.Går det an å kjøpe Chieftec-kabinetter fra Komplett uten PSU selv om de egentlig selges med?Har sendt dem mail om dette, men tenkte det kunne være greit å spørre her også.. bruk prisguiden. 340W PSUen er en Sirtec/Chieftec PSU som noen mener bråker og noen mener den er stille. Har aldri testa den selv, men jeg tipper den er på "normalt høyt støynivå" om det sier deg noe :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Gå for Dragon MXI tpwer i Sølv. Fantastisk Design og bedre luftflyt en scorpio i front. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 bare 340w? hva skal du med meR? er ikke det mye nokk? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Stort sett alle Norek forhandlere har dette kabinettet: Flexi Data Rabattdata Netconnection Oik AS Aicom etc... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 00:18, eunaas skrev:bare 340w? hva skal du med meR? er ikke det mye nokk? Nei, jeg vil ikke ha mer! :smile: Det var ikke det jeg mente. Det var bare det at siden ikke sa noe annet enn at det var en 340W PSU. Sa ingenting om merke, modell etc. Lenke til kommentar
evil_cthulhu Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du kan oxo høre med Deli Norge om de har dette kabinettet. Jeg vet att de har hatt det inne for en stund siden. Deli Norge er en forhandler av dette kabinettet, og andre stilige kabinetter fra SLC. du finner dem på. http://www.deli-norway.no eller. Tlf 77 04 10 70 Lenke til kommentar
mbst Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Takk takk til alle sammen! Så får vi se hva det blir til... Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-04-11 09:50, mbst skrev:Takk takk til alle sammen!Så får vi se hva det blir til... gå for dragon modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå