Barry White Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg går på media og kommunikasjon, der vi som sikkert noen vet driver mye med data. Alle har hver sin datamaskin, derfor har det vært fett å styrt maskina hjemme i samme slengen! Men det er noen ***** stygge brannmurer på bruket (tror vi er koblet til fylkeskommunen), derfor funker ikke VNC, og tror fjernhjelp ikke fungerer heller. Errors med fjernhjelp : 1. Koble til... 2. Error ER det noen som vet hvordan jeg skal greie å styre maskina herifra? Jeg skal prøve alt før jeg gir meg!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du skrev inn IP sant? og ikke bare "Foilltank" Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 altså..jeg laga en fjern hjelps fil når jeg var hjemme, lagra den på en ftp og åpna den her på skolen...da ser det sånn ut : så kobling, så error Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke helt umulig å komme gjennom på den webbaserte VNC klienten dersom du setter maskinen hjemme til å lytte på port 80 for VNC-webservicen. Men det avhenger litt av hvor avansert proxyen der du sitter er Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hvor i landet går du? bare nyssjerig for jeg og går på mk i seljord. Endret 25. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) sør-trøndelag...og jeg tror de brannmurene har ganske heftige sperrer..., men altså. Åssen går jeg inn via web? Endret 25. mai 2004 av foilltank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå