speed-man Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Når jeg skrude på pcen her om dagen var plutselig logon-screenen borte vekk, nå kommer det bare opp en liten boks der man skriver inn windows konto og passord. Jeg kunne gjerne tenkt meg og få tilbake den logon-screenen, da denne pcen blir brukt av flere en meg og de har ikke helt skjønnt dette Noen ide-er? Endret 25. mai 2004 av speed-man Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ta en tur i kontrollpanelet, så finner du brukere, og endre måten brukere logger på Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Når jeg skrude på pcen her om dagen var plutselig logon-screenen borte vekk, nå kommer det bare opp en liten boks der man skriver inn windows konto og passord. Jeg kunne gjerne tenkt meg og få tilbake den logon-screenen, da denne pcen blir brukt av flere en meg og de har ikke helt skjønnt dette Noen ide-er? Kontrollpanel-Brukerkontoer-"Velg din konto"-Hak vekk "Use classic logon" (eller no i den dur, husker ikke 100%) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå