Gå til innhold

Hvilken hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er så storfornøyd med T610, hvorfor skal du bytte den ut da...? :p

Ellers ville jeg valgt K700 av den enkle grunn av jeg ikke liker klapp. Bortsett fra det er jo telefonene ikke så ulike, så det er vel egentlig dét det står og faller på, tror jeg.

Lenke til kommentar

Synes vel kanksje at T610 har litt lite minne, litt dårlig skjem, og den begynner vel å bli litt old fashion i forhold til V600, 6230 og K700.

Det eneste som fortsatt er overlegent med T610 er designet.

Lenke til kommentar

v600, n6230 og k700 er alle gode telefoner med sitt særpreg. alle de tre har så å si alle funskjoner som er viktig. eneste unntak er vel v600 som ikke har IR, så om du absolutt skal ha IR så er nok v600 ikke den telefonen for deg. Jeg har vurdert v600 lenge, og bryr meg egentlig ikke at den har IR siden det er BT jeg vil ha. Et annet minus er vel at v600 har veldig lite minne iforhold til de to andre tlf. Hos N6230 så følger det med 32mb minne, og så kan du bytte til et større minnekort om du har bruk for det, mens k700 har innebygd minne på 32mb. er du ute etter å kunne utvide minne så er N6230 bra. Det som er bra med N6230 er at den har radio, kan filme og spille mp3. k700 også. men som sagt litt lite minne i k700 til å ha mp3 syns jeg. minuset til N6230 er vel skjermen i forhold til de to andre tlf som er veldig bra. 6230 skjerm blir altfor dårlig sammenlignet med de to andre telefonene, men fortsatt så er skjermen til 6230 ikke så veldig dårlig.

alt i alt så spørs det hva du har bruk for av funkskjoner, hva du ønsker mest, hva som ikke er så viktig. alle 3 er hvertfall gode telefoner, bare testet n6230 og v600 til nå da, men får meg k700 når den kommer. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...