Gå til innhold

Masse rot etter installering av chipset drivere

Anbefalte innlegg

Har store problemer for tiden, med maskinen min, en HP784.no.

Sliter med installering av drivere til chipset (i845g) og agp porten vil dermed ikke fungere, og bios på hk, har nesten ingen valgmuligheter (typisk ferdig maskin fra HP)

Har endelig klart å installere drivere for chipset, og får nå bare problemer, startet med masse problemer med. feil ved forsinket skriving til hd ..... . Nå er det problemet endelig løst. men maskinen leter alltid på en disk etter konsekvens under oppstart. Når endelig maskin er oppe å kjører, virker den veldig ustabilt på spill, og henger seg.. Så nå bytter jeg ut HK , til å begynne med ( gammelt hk er msi 6577) , men hva bør jeg kjøpe??? har ikke råd til å bytte annet en hk nå og starter med det. det må være brukende til raskere minne etc. men må også foreløpig virke stabilt med følgende specs.

512Mb DDR pc2100 196pin

P4 2.8 Ghz socket 478 uPGA (Northwood A80532)

ATI RADEON 9700Pro

IDE/ATA H.DISKER

For å oppsummere så trenger jeg et hk som takler det minne jeg har, men som også lett kan oppgraderes ganske snart til rakere RAM.

Trenger et hk med ethernet, men trenger værken lyd, skjerm eller firewire.

Kjører også XP Pro. og har hatt det samme problemet flere ganger, men nå gidder jeg ikke formatere lenger..

Takker for svar.

MVH

Christian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...