Solsviken Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Oki her er historien: Jeg satte inn en helt ny HDD, en 160 GB WD 8 MB cache disk. Partisjonerte den opp i to nye disker (se bilder http://home.no/gratis-ting/help.JPG ) Jeg begynte og fulle den opp kansje 2-3 GB. Så tok jeg den med opp til en kompis hvor han brukte min "nye" HDD til å gjennopprette alle seriene han tapte fra en HDD som crasha, å her er det snakk om serier på total størrelse 120 GB +/-. Dette var jo serier som jeg likte så når alt var ferdig tok jeg med meg den "nye" fulle HDD ned igjenn og skulle godte meg med masse serier å se på. Nå er det problemet oppstår, dersom jeg beveger meg inn i en mappe eller noe på den "nye" HDDen begynner alt å Lagge som faen, om jeg prøver å se på en serie begynner alt å lagge som faen. Dersom jeg gjør det samme på den "gamle" HDDen ( 120 GB WD 8MB cache) er alt som før, her får jeg ingen lagg eller noe slikt. Jeg har prøvd å Defragmentere uten at dette hjalp meg noe. Alt jeg vil er å se seriene mine uten lagg Noen som vet hva problemet kan vere ? Endret 25. mai 2004 av g0lden Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Sjekk IDE/ATAPI-kontrolleren din (Device Manager/Enhetsbehandling) om disken kjører i PIO-mode. Hvis ja, sjekk om signalkabelen sitter skikkelig, eller om den er skadet. Prøv eventuelt en annen kabel. Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lastet fra dc++ har vi??? Ingen problem sjekk denne linken: http://dcplusplus.sourceforge.net/forum/vi...ight=delete+avi Skulle fikse rebelske hardisker (eller som sagt explorer)....problemet ligger nemlig i denne gata.... Har ikke testet ut dette selv enda... Alt for liten tid til sånt ...-Eksamen Men hyggelig hvis du postet om det virket.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal på skolen nå , fikk testa den FIXEN som hadde sånn inf fil. Ser ut som det virket faktisk. Om det gjør det så er jeg evig takknemlig, vist ikke så takk for forsøket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå