TBJ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dette handler ikke om vanlige sjulte mapper, men jeg vil gjerne se undermappene som ligger under C:\Documents and Settings\<bruker>\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files Jeg ser bl.a. at når jeg åpner f.eks. et excel ark som jeg får via mail, og så trykker "lagre som", så velger den en eller annen undermappe til Temporary Internet Files som default. Mappen som jeg nå kom under heter i dette tilfellet OKL8AF. Det er en mappe jeg ikke kan se under Temporary Internet Files. Kanskje det er andre slike sjulte mapper der også?? Hvordan kan se få se disse? (helst test selv før dere svarer meg raskt og galt) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du satt systemet til å vise beskyttede operativsystem filer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Har alltid hatt det sånn jeg . I tillegg til "show hidden files and folders" enablet . Må du enable/huke av for "display the contents of system folders" . Edit : hehe ja da fikk du en Norsk + en Engelsk . + ta vekk krysset for hide protected operating system files . Da skal man se ALT . Endret 25. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Har alltids kunne sett skjulte systemfiler, men bare ikke disse mappene. Har følgende instillinger: Ikke kryss Skjul beskyttede operativsystemfiler Ikke kryss Skjul filetternavn for kjente filtyper Kryss Vis skjulte filer og mapper Kryss Vis innholdet i systemmapper Slik har jeg alltid hatt det, men fremdeles vil de ikke vises. Og dere er SIKKRE på at dere ser DE SPESIELLE MAPPENE JEG nevte over her? (altså ikke de vanlige skjulte filer og mapper?) Test med enten et word eller excel dokument som dere har fått pr. mail (slik jeg har forklart over) og se om dere i finner den mappen I UTFORSKER I ETTERTID. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er fordi du ser på feil sted . Det brukes din lokale brukers temp variabel . Åpne et cmd vindu og skriv CD %TEMP% Du skal da være i C:\Documents and Settings\<bruker>\Lokale innstillinger\Temp\ Her finner du OKL8AF Det er kun internet explorers cache som bruker ...\Temporary Internet Files\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå