vgard Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skal kjøpe mer ram i løpet av sommeren, og trenger litt hjelp med å velge merke/modell. Har en barton cpu (2500, klokket til 11x200) så jeg trenger PC400 ram, har lest litt rundt, og kommet frem til at dual channel ram ikke er veldig viktig på AMD cpu'er, men shit la gå. Skal ha et par 512 brikker. Dvs, jeg har 1 512 brikke fra før, en noname brikke som faktisk funker bra, men lurer på hvor mye jeg kan tjene på å skifte til f.eks 2x crucial eller noe sånt istedenfor 2x noname. Det som er viktig er pris. Om xxx brikka kan klokkes ørlite lenger enn xxx brikka, men koster 500kr mer, velger jeg den som klokker minst av de. Kommer nok bare til å kjøre på PC400. Timings er vel viktig, men jeg husker å ha lest en plass(sikkert på overklokking.no) at laveste timings ikke alltid er best. Takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Om du ser i ramtesten min som ligger under brukertester vil du se at der kom TwinMos sine brikker godt ut på nForse 2 hk med en 2500 cpu . Bare et tips Lenke til kommentar
vgard Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 takker, skal sjekke den ut strax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå