Gå til innhold

CPU rapporteres som 0MHz i 3DMark03

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lagt ut 3DMark03 scorene mine pga en eller begge av følgende:

1) CPU rapporteres som 0 MHz, uansett klokking. Hva skjer? Se min profil for specs.

2) Driverne er ikke godkjente av Futuremark. Jeg bruker Catalyst 4.5 beta, og kan i og for seg forstå at de ikke er godkjent, men hvilke ATI drivere ER godkjente?

EDIT: fant endelig hvor det står, og det ser ikke ut til at driverne er problemet. Brukte 4.4 før, mens de var godkjente.

Fint med hjelp med dette sånn at jeg også kan melde meg på teamet. Glimrende tiltak!

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd å innstalere det på nytt? Hadde vært en mulig het.

Har du husket å oppdatert til den nyeste versjonen?

Tror Patch 340 er den nyeste

Joda, har siste utgave og alt det der, men jeg kom på at jeg faktisk har skiftet CPU, hovedkort og grafikkort uten å reinstallere WinXP, så jeg er temmelig sikker på at det er der det ligger. Skal reinstallere nå i helgen, så får vi se.

Lenke til kommentar
Prøvd å innstalere det på nytt? Hadde vært en mulig het.

Har du husket å oppdatert til den nyeste versjonen?

Tror Patch 340 er den nyeste

Joda, har siste utgave og alt det der, men jeg kom på at jeg faktisk har skiftet CPU, hovedkort og grafikkort uten å reinstallere WinXP, så jeg er temmelig sikker på at det er der det ligger. Skal reinstallere nå i helgen, så får vi se.

Der er nok problemet. Man skal alltid formatere etter nytt utstyr

Lenke til kommentar
Tydeligvis. Har nettopp formatert og reinstallert og nå går det som en kule. Vel, pussig nok får jeg dårligere resultat enn tidligere, med samme klokk, DX9b og catalyst-versjon, men jeg får da i alle fall en compare/URL.

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2589787

Husket å oppdatert alt? Hovedkort, skjermkort osv.?

Nyeste 3dMark

Jepp. Nå har jeg siste chipset-driver, nyeste BIOS, catalyst 4.5 og build 340 av 3Dmark03. Mysefystisk, men der jeg greide såvidt å klemme meg over 7000-merket, klokker jeg nå inn på mellom 6300 og 6400. Ikke at det er forferdelig viktig da, men det hadde jo vært greit å beviselig runde 7000. :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...