L03VIk Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Har selv erfart problemer med Corsair og TwinMOS. Noen som har erfaring med OCZ-minne på nForce2-brikkesett? Vurderer nemlig denne til dette. edit: endret OSC-skriveleifen til OCZ:-) Endret 24. mai 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skulle gå greit det... PS!! Det heter OCZ Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Skulle gå greit det... PS!! Det heter OCZ Alltid greit med SÅ grundige svar! Sier du dette av erfaring eller? Sett tester e.l.? Eller bare spytter du ut noe for å få skrevet flest mulig poster? (gud forby!) Lenke til kommentar
Ash Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har bruk disse på en Abit NF7-S v2.0 hovedkort og det fungerte helt utmerket. Men jeg vet at IGP utgaven av nForce 2 er usannsynlig pirkete på minnebrikker så jeg kan ikke garantere at din kombinasjon vil virke. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har bruk disse på en Abit NF7-S v2.0 hovedkort og det fungerte helt utmerket.Men jeg vet at IGP utgaven av nForce 2 er usannsynlig pirkete på minnebrikker så jeg kan ikke garantere at din kombinasjon vil virke. Jepp har samme kortet i min xp maskin og der har jeg prøvd en god del ocz brikker uten problemer, det er den jeg har brukt i min ramtest som ligger under brukertester, om det kan vere til hjelp. Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skulle gå greit det... PS!! Det heter OCZ Alltid greit med SÅ grundige svar! Sier du dette av erfaring eller? Sett tester e.l.? Eller bare spytter du ut noe for å få skrevet flest mulig poster? (gud forby!) Nei jeg sier det fordi nForce 2 har GOD minnekompatibilitet, jeg har testet blant annet TwinMOS og GeIL og det funket fint, i tilleg funker OCZ på nesten alle chipsett! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hm, jeg har brukt diverse Geil, og TwinMOS og Kingston BH-5-brikker på diverse NF7-kort, har aldri hatt noen problemer. OCZ har jeg ikke hatt gleden av å eie enda, men om noen dager får jeg et par 3200 LE BH-6 som jeg kjøpte for en billig penge. Er 99% sikker på at det vil gå helt fint, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det var vel en del timinger i tidlige bioser som gjorde utslaget tidligere. Samt at det fantes godt utvalg i 256MB DDR brikker , tror ikke jeg har lest en eneste review av det med 2x512MB faktisk . NF7-S v 2.0 er jo nå på 15'de biosutgave . (10-24) Så minnekompabilitet er nok myyye mindre nå enn det var da diverse web siter testet kortet når det kom på markedet . .... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nyere nForce2-kort sluker vel alt av RAM vel (det er iallefall min erfaring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå