Gå til innhold

nForce2 + OCZ minne = ?

L03VIk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bruk disse på en Abit NF7-S v2.0 hovedkort og det fungerte helt utmerket.

Men jeg vet at IGP utgaven av nForce 2 er usannsynlig pirkete på minnebrikker så jeg kan ikke garantere at din kombinasjon vil virke.

Jepp har samme kortet i min xp maskin og der har jeg prøvd en god del ocz brikker uten problemer, det er den jeg har brukt i min ramtest som ligger under brukertester, om det kan vere til hjelp.

Lenke til kommentar
Skulle gå greit det...

PS!! Det heter OCZ

Alltid greit med SÅ grundige svar! :roll:

Sier du dette av erfaring eller? Sett tester e.l.? Eller bare spytter du ut noe for å få skrevet flest mulig poster? (gud forby!)

Nei jeg sier det fordi nForce 2 har GOD minnekompatibilitet, jeg har testet blant annet TwinMOS og GeIL og det funket fint, i tilleg funker OCZ på nesten alle chipsett!

Lenke til kommentar

Hm, jeg har brukt diverse Geil, og TwinMOS og Kingston BH-5-brikker på diverse NF7-kort, har aldri hatt noen problemer. OCZ har jeg ikke hatt gleden av å eie enda, men om noen dager får jeg et par 3200 LE BH-6 som jeg kjøpte for en billig penge. Er 99% sikker på at det vil gå helt fint, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Det var vel en del timinger i tidlige bioser som gjorde utslaget tidligere.

Samt at det fantes godt utvalg i 256MB DDR brikker ,

tror ikke jeg har lest en eneste review av det med 2x512MB faktisk .

NF7-S v 2.0 er jo nå på 15'de biosutgave . (10-24)

Så minnekompabilitet er nok myyye mindre nå enn det var

da diverse web siter testet kortet når det kom på markedet .

....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...