b0berg Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Noen som har noen gode ideer? Vaieren skal stikkes igjennom et hull som jeg har borret i veistikkebiten sånn her : | | / | | | ----- Her skal vaieren festes. | | \ Wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww w wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww | | | | | | | | W= Avsagd del av veistikke | = Vaier Håper noen vet hvordan dette kan gjøres. Endret 24. mai 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva er en veistikkebit? En bit av en veistikke vil jeg tro... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg skjønner ikke sånne tegninger... Men jeg tror jeg skjønner sånn ca hva du mener. Tre vaieren igjennom hullet å lag en knute på den. Evt bruk en vaierklemme. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 en veistikkebit er som Gromle sier en bit av en veistikke. Den skal brukes til manuel bremse på sykkelen Arctic : En knute har jeg prøvd, men det holdt ikke godt nok, det må tåle ganske mye...... Vaierklemme har jeg ikke i nærheten nå :/ Flere ideer noen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tre vaier igjennom en skive med et lite hull. Lag så en knute på baksiden av denne. Tape over knuten med elektrotape slik at den ikke går opp. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 elektrotape? Får man kjøpt det på byggern? Altså at man først trer vaieren igjennom hullet i veistikka, også trer man det igjennom skiven etterpå? Så skiva blir liggenes oppå veistikka? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Korrekt på begge deler. Men det må jo ikke være elektrotape da. Pointet er bare at den er noe elastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå