annie2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Altså, ordboken på min Nokia 5100 har skrudd seg av. Det skjedde når jeg skrev en melding, og jeg finner ikke ut av hvordan jeg skrur den på igjen. Mulig jeg har oversett noe veldig enkelt, men finner ikke noe hverken i telefonen eller i brukerhåndboken (PDF, søkbar). Noen som vet svaret? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Hei Jeg har en 6600 og gjør det på følgene måte(vet ikke om det går med din,men du kan prøve)Gå innpå innstillinger>telefon>åpne/velg>generell>åpne/velg og der kan du bla deg nedover og kanskje du finner muligheten til å slå på ordliste der Endret 24. mai 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 eller at du trykker på # noen ganger så kommer ordlista fram. eller så kan du også gå inn på valg mens du skriver mld og bla deg frem til ordliste. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Ojsann, det var # tasten som gjorde det! Har ikke funnet noe i menyen. Vet jeg har fiklet fælt med den # tasten for å slå av og på store bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå