C. Alshus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Knall rap er Granmaster Flash and The Furios Five og Sugarhill Gang Dette er old school rap som har kvalitet. Ellers vil jeg anbefale Guru (Gangstarr). Også meget god rap. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 18:38, C. Alshus skrev:Knall rap er Granmaster Flash and The Furios Five og Sugarhill Gang Dette er old school rap som har kvalitet. Ellers vil jeg anbefale Guru (Gangstarr). Også meget god rap. jeg ville kalt det Guru driver med for "modernisert"jazz.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hmm, ja kanskje det, i alle fall på Jazzmatazz-platene. Men på for eksempel Daily Operation og Full Clip - A Decade Of Gangstarr, så er det ikke modernisert Jazz. Da er det ren rap. Dritbra, synes nå jeg, Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-11 10:30, SirHartge skrev:Jeg hater rap :smile: Ingen spurte hva du liker Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 18:52, C. Alshus skrev:Hmm, ja kanskje det, i alle fall på Jazzmatazz-platene.Men på for eksempel Daily Operation og Full Clip - A Decade Of Gangstarr, så er det ikke modernisert Jazz. Da er det ren rap. Dritbra, synes nå jeg, Var dere på konserten på nyåret? Det var jeg Bra ting: [*] Guru og Gang Starr [*] Jeru the Damaja [*] De La Soul - Særlig de 2 første albumene [*] Dr. Dre [*] Ice Cube [*] Scarface [*] Pluss mange andre! Her har du litt og kose deg med :wink: Lenke til kommentar
rolferus86 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Klovner i kamp - alt som ikke dreper det er bra rap det(syns jeg, og jeg dr*ter i hva andre syns) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 norsk "rap" SUGER!!!!!! Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Det er Dimmu Borgir og Slipknot som er fett. Er det noen som kommer på Bilstereoshowet på CB elektro? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 eminem er for fjortisser og jenter Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Yo ShisKebabb! Hvis du skal forstå Eminem må du være over fjortissalder med vannpistoler og barnslige ting. Det er ingen andre som rhymer med en slik Flow som Em! Txtene er konge. MHO! Biatch.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-12 20:47, Kjetil Lura skrev: Quote: On 2002-04-11 10:30, SirHartge skrev: Jeg hater rap :smile: Ingen spurte hva du liker Ingen spurte ett din mening om hva jeg liker eller ikke.. Lenke til kommentar
njub Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 men noen spurte om du likte våte rumper og muser Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 men noen spurte om du likte våte rumper og muser du liker å bumpe gammle døde tråder ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Plaging av en nesten ett år gammel tråd (men det er overraskende nok ikke rekorden). Godt jobbet! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Yo ShisKebabb! Hvis du skal forstå Eminem må du være over fjortissalder med vannpistoler og barnslige ting. Det er ingen andre som rhymer med en slik Flow som Em! Txtene er konge. MHO! Biatch.... Javel så "Txtene er konge". Her er et sitat fra en Eminen tekst: -"So you can suck my dick if you dont like my shit" Sier ikke mer :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hmmm pokker at det måtte være gammelt tråd men siden den er våknet til live igjen kan eg slenge noen inn: Outkast - Rosa parks Outkast - Synthesizer Big punisher - I'm not a player Big punisher - mama Camron - Oh boy Camron - thats hey ma (ft juelz santana freeky zekey and kayslay) Camron - dead or alive (ft jimmy jones) City High - Best friends DMX - Up in here DMX - Good girls, bad guys DMX - Slippin Dr.Dre (cronic 2001 cd'n) Eminem - Sing for the moment EvE - Let me blow ya mind Fat joe - We thuggin (ft R.kelly) Fat joe - What's love (ft ashanti) Fattaru - Mina hundar (lol kul svensk sang) Ice cube - Put your ass into it Jay-z - Big pimpin Ludacris - Move bitch (ft mystikal) Og listen kunne bare forsette ut i det uendelig egentlig men eg gidder ikke mer. Enjoy the music Hip Hop Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Yo ShisKebabb! Hvis du skal forstå Eminem må du være over fjortissalder med vannpistoler og barnslige ting. Det er ingen andre som rhymer med en slik Flow som Em! Txtene er konge. MHO! Biatch.... Nå vil jeg påstå at f.eks Dre er bedre enn eminem. Selvsagt har eminem en ganske bra "flow" i tekstene sine, men innholdet.. ja, hva skal man si? Kan til tider være veldi barnsli (spesielt der han rapper med d-12 gjengen). Dre er kongen på haugen med låter som "Nuthin' but a G-thang" og " Still D.R.E." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sant det. Eg liker ca 5-6 sanger av alle sangene eminem har kommet med og det er en del. Blir altfor komedie rap. Men han har noen gullkorm som f.eks sing for the moment Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 rap suger... BOM BASTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå