hinduuu Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.codemasters.co.uk/dragonempires...e/beta_test.php nå har registreringa begynt.. på det nye MMORPG spille Dragon EMpires.. ser jævla bra ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 heh.. signa opp for nyhetsbrev på det der for 2 år sida.. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ser absolutt dugbart ut det, men beta rekruteringa har vel vært oppe før? ..jeg driver iallfall å mottar newsletter og har en registrering der ^^ Jeg liker planene dems for gameplayet som gir rom for en meningsfull politisk struktur mellom spillerne uten at PvP føles som en unaturlig ekstra feature som en del 2. generasjons mmorpg har endt opp med, men sjøl er jeg litt skeptisk hver gang jeg ser noen skryter av "skill based character progression" da det minner meg på SWG hvor du har en haug av folk som kan litt av alt (som en ad&d barde) og ikke kan definere seg som én klasse (f.eks healer eller tank) før de har spillt en god stund. Eller systemet til Saga of Ryzom der du likegodt kunne hatt normal level progression da det de bruker bare er en jålete måte å virke nyskapende på som i bunn og grunn ender opp med akkurat samme resultat som den klassiske måten med å gå opp i lvl, distrubere noen poeng og bli sterkere. Men nå skal ikke jeg spore av tråden. Dragon Empires virker interessant og det er mye info å finne på hjemmesiden som er verdt en titt om du liker fantasy rollespill. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Eller systemet til Saga of Ryzom der du likegodt kunne hatt normal level progression da det de bruker bare er en jålete måte å virke nyskapende på som i bunn og grunn ender opp med akkurat samme resultat som den klassiske måten med å gå opp i lvl, distrubere noen poeng og bli sterkere. Hmm, artig att du sier dette. Jeg har akkurat avslutta min første dag i Saga of Ryzom, og jeg synes skill systemet her virker veldig bra. Ser allerede att man må planlegge hva man vil, det er ikke nok skill points til å kunne gjøre i nærheten av alt. Og jeg digger måten du kan kombinere skills, synes det hele virker veldig fleksibelt... Har også vært på mailing lista til Dragon Empires i ett par år, og er vel ikke så ekstremt overbevist enda...For meg virker Dark and Light mer spennende...og dragene i Dark and Light ser langt bedre ut en de puslingene i Dragon Empires Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Det er greit at du kan kombinere forskjellige skills, men det gir deg angrep som du like godt kunne fått servert etterhvert som du gikk opp i levels hypotetisk. Eksempel, bruker du tohånds-sverd for nærkamp så kombinerer du +xdmg og +accuracy så langt du har råd energimessig, eller du går for fart og accuracy. Med magi kombinerer går du for det samme, bare at du prøver å spre kostnaden så du kan bruke den ofte og mye. Mekker gjerne et angrep for å dra en mob og et annet for å drepe. Nå sier ikke jeg at det er for få kombinasjonsmuligheter. Det jeg mente er at de angrepene du setter sammen er ting du "må" gjøre for å gjøre framgang. Muligens ikke nøyaktig likt enhver kar, men det finnes alltid en "optimal" formel for den statsen du har og i den forstand kunne det likegodt vært et klasse-system der du gikk opp i levels og fikk tilsvarende angrep. Altså spillet gir det samme som de gamle systemene, bare at det er pynta opp. Ikke nødvendigvis en ille ting. Eksempelet mitt med SWG er det jeg ville kallt "ille". Er du med på tankegangen min sjøl om du er uenig eller synes du det jeg sier er helt på trynet? Endret 25. mai 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Heh, jeg er med på hva du mener ja...og det er ikke umulig jeg er noe enig i det du sier...Jeg er nok noe påvirket av att jeg er fersk i spillet, og jeg opplever alt som ganske nytt forløpig. Men det er jo som du sier, selv om jeg 'lager' skillsa selv, så er det nok ikke så revulusjonerende att jeg kombinderer feks en 'haste' med en '+damage' - det er nok 95% av de andre spillerne som har gjort det samme . Men så lenge man ikke har spilt så lenge så er det litt artig... Men men - så langt har jeg ivertfall ett godt inntrykk av spillet helhetsmessig. Litt godt å slippe unna alle disse standard rasene. Urhm...men nok offtopic Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Meldte meg på for omtrent 3 mnd siden. Ser bra ut. Skal teste siste delen av spillet Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ok .. jeg trudde den akuratt hadde kommet opp .. men jeg gleder meg i allefall til open beta spille ser rå fett ut Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Den er ikke akkurat ny, men det ser bra ut. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Dark And Light ... det ser jævla bra ut ass Signa Meg opp men synd er så lenge til betaen kommer .. september men får vell bare vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå