larsr Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg har en en multifunksjons skriver med scanner og kortleser. Jeg tenker nå på å kjøpe meg en printserver, men jeg lurer på hvordan scanne og kortleser funksjonen på skriveren vil funke når den er festet til en printserver, vil det være mulighet for å scanne og bruke kortleseren for hele nettverket eller vil de rett og slett slutte å fungere? Hilsen ---LaRS Endret 25. mai 2004 av larsr Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette lurer jeg også på.. Ingen som vet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Stort sett kan man glemme disse funksjonene kjører man disse over en printerserver. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Stort sett kan man glemme disse funksjonene kjører man disse over en printerserver. 6696170[/snapback] Du mente å skrive at man kan glemme de funksjonene når man bruker printserver? Så man må ha koble multifunksjonsskrivere til en PC for å få brukt scanneren/Kortleseren osv..?! .. Kjipt.. Ingen mulighet for å dele scannertjenesten over lokalnett i det hele tatt? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Da må du nok kjøpe en komplett maskin som er tiltenkt slik bruk. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Da må du nok kjøpe en komplett maskin som er tiltenkt slik bruk. 6696286[/snapback] Per i dag er det en (komplett maskin) stasjonær PC som deler skriveren, men de andre maskinene i nettverket har alikvell ikke tilgang til scanner tjenesten, kun printer tjenesten. Er det mulig å dele scanner tjenesten via den stasjonære PC'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå