HC Alexander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes Duke Nukem 3D og Doom er de beste FPS spillene no helt til Duke Nukem forever og Doom 3 kommer ut da blir de bedre Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Half Life og Duke Nukem 3d er de action spill som ikke kan sammenlignes med andre actionspill (De er de beste til nå) Kan også si at Max Payne serien og var veldig underholdende. Finnes mange bra actionspill..... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Grand Theft Auto 3..... "Lett" Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Half Life og Duke Nukem 3d er de action spill som ikke kan sammenlignes med andre actionspill (De er de beste til nå) Kan også si at Max Payne serien og var veldig underholdende. Finnes mange bra actionspill..... Var det ikke for Xen delen av Half-Life hadde jeg nok gått for det. Hvilket spill er best på PC er best kommer ann på om du mener da det kom ut eller nå. Spill som var helt sinnsyke når de kom ut (på PC) Quake Max Payne (1) Duke 3d Doom Rott og Half-Life. De jeg kommer på i farten. Hvilket av de spillene som er best er ikke godt å si men alle spillene er forbanna bra. Spill med dagens grafikk og AI kan jeg anbefale Serious Sam... glimrende faktisk (edit: AI i Serious Sam? egentlig ikke noe å skryte av men det er jo det som gjør spillet genialt) Endret 25. mai 2004 av MorenDin Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Return to castle wolfenstein Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Deltaforce: Black Hawk Down+Team Sabre Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Æ har mine meninge men det kan være feil sia æ ikke har prøvd far cry Men battlefield e jo bra cs e bra. Men æ glede mæ mer til halflife 2 stalker unreal3 (som kommer om noen år). Så det e mye å se frem til Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 GTAVC og HL... glimrende... spilt mye quake 1 igjennom tidene også.. funny ellers har man jo klassikere som duke nukem 3d og , ja, må være med CS! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvilket action spill er best på PC? Jeg syns det er FarCry Glem det, det er Max pAYNE!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 For min del så er Counter Strike det beste spillet. Ellers så har jeg sansen for War Craft og Prince of Persia FarCry og er veldig bra, men har ikke fått spilt det så mye. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Heroes of Might and Magic 3 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Heroes of Might and Magic 3 når ble heroes 3 et action spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå