Gå til innhold

Qxl rørehuer

Anbefalte innlegg

Satte inn 2 stk. pc er jeg skulle selge komplett med skjermer de 2 pcene er helt nye og Satte 5500 kr som minstepris pr stk.

Men de fikk tilslag på 3000kr og 3500 kr ...

Hva i helvete driver qxl med da..Aldri hatt problemer med og solgt noe der før de begynte med deres nye mønster..

Jeg skal ikke ta støyten for deres inkompetanse da..

irritert qxl bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du satte minsteprisen til 5500, er det no ingen som har fått tilslag på varene....

Har sjøl solgt massevis på Qxl og har aldri hatt noke problem med systema deira verken tidligare eller no.

Trur heller det er du som har gått for kjapt fram når du la ut varene og krølla til prisane...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 21:45, mammut skrev:

Satte inn 2 stk. pc er jeg skulle selge komplett med skjermer de 2 pcene er helt nye og Satte 5500 kr som minstepris pr stk.

Men de fikk tilslag på 3000kr og 3500 kr ...

Hva i helvete driver qxl med da..Aldri hatt problemer med og solgt noe der før de begynte med deres nye mønster..

Jeg skal ikke ta støyten for deres inkompetanse da..

irritert qxl bruker

Minstepris må være lik utropspris. Ellers kan tilslaget bli mindre enn minstepris, men da har du ikke plikt til å selge varen til kunden som fikk tilslaget.

Foresten... jeg byr ALDRI på produkter hvor minsteprisen er over utropsprisen og hvor minsteprisen også er skjult. Det stjeler mye tid fra de som vil by (de må by i små intervaller til de når minstepris), og i tillegg så får ikke han som har lagt ut varen solgt den for like mye ettersom de småbudene som gis kanskje ville økt over minstepris om det ikke var mulig å by under minstepris.

Skult minstepris er tull... boikott de som bruker dette trikset som ødelegger både for budgivere og selgere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...