Zipp0 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! Har lakkert mitt cheiftec dragon bigtower innvendig, men jeg er ikke fornøyd med resultatet. Grunnen er at det flasser av fordi jeg ikke brukte grunning.. Spørsmålet er: finnes det noe jeg kan spraye på for at lakken skal løsne uten og skape riper, eller andre skader. Mener og ha hørt at det finnes Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Ingen som vet? jaja Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det finnes en spray boks som gjør dette ja, har brukt det selv husker ikke i farten hva boksen hete, men jeg kjøpte den i hvertfall på ei sånn billig sjappe lik nille Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Det finnes en spray boks som gjør dette ja, har brukt det selv husker ikke i farten hva boksen hete, men jeg kjøpte den i hvertfall på ei sånn billig sjappe lik nille Takk, funka da bra? Har funnet ut at jeg kan bruke lynol (elr.no) Endret 25. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå