LittOmAlt Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei har reinstallert og nå lurer jeg på hva den hette den avspileren jeg brukte for mp3 mm. Den var default innstilt med et skinn som var gullaktig.... Ikke ert meg .... Lenke til kommentar
dreas Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 aner ikke hva du tenker på, men WinAmp er jo grei til .mp3. Den har også bøttevis med skins. Ellers finnes det nok .mp3 spillere, den ene mere fancy og resursskrevende en den andre. (kanskje du tenket på Windows Mediaplayer(clear off)) Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 gode forslag, men nei - det var ikke en av de vanlige... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Det gjør vel ikke noe å prøve noe nytt? Bare prøv Winamp(det kan jo være det var det du hadde), det er det beste og det mest populære. Det finnes mange tusen skins, plug-ins o.l. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 ikke for å være belærende, men jeg vil ikke prøve flere, har forsøkt mange... har du et forslag til hva det er jeg leter etter setter jeg pris på det! Det fine med det prog jeg ikke husker er at det har en "fjærnkontroll" på skjermen som er liten og funksjonsrik, slik jeg slipper å ha så mye av skjermen dekt av spileren Lenke til kommentar
asle Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 phat pcdj er gul og den kan kjøre 2 mp3er på likt og cross mixe er det denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå