LittOmAlt Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei hadde en segate 120 gb med win XP. Kjøpte ny segate 160 gb, installerte win xp med ny bruker som admin. SÅ slettet jeg alle winxp filer som jeg ikke trengte fra disk 1. Når jeg hadde slettet alt skulle jeg rydde i "mine dokumenter/admin" og da fikk jeg ikke tilgang. I mine dokumenter ligger alle mine cder, de jeg har rippet selv og de jeg har lastet ned. SÅ! Hvordan skal jeg få tak i alle mine MP3 filer når jeg nå ikke har tilgang? Jeg kan browse å se alle filene, men jeg får ikke lov å åpne de. har forsøkt å share katalogen men det har jeg ikke lov til (utolige M$, skikkelig snille er de) Har forsøkt xxcopy, men den gir feil i kopiering. Noen som kan gi meg et godt råd, et som funker? Takker Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du må ta over eierskapet over filene (NTFS rettigheter) Følg linken i signaturen min, så får du hjelp til det Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 H A L L E L U J A 3000 mp3 låter fant eieren sin igjen! Takker så mye Noen som sa backup.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå