figure_02 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hørt masse snakk om morrowind spill og jeg lurer fælt på hva det egentlig er, hva det går ut på osv.........det eneste jeg har hørt er at det er et rolle spill,men jeg skulle like å få vite mer!! takker alle som vil hjelpe meg med å komme i gang.... Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Vet ikke om du har lest dette eller ikke, men lang omtale som forklarer mye. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2506 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9573 Har ikke spilt det selv ennda, men det høres sinnsykt bra ut, så for vel skjekke det ut snart. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 jeg vet lissom hva det går utpå, men jeg har hørt mye snakk om moods og slike ting så jeg lurer på litt mer !!?? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du lurer på hva mods og plugins er? En mod / plugin legger til eller fjerner ting fra spillet. F.eks så kan en mod legge til nye raser, ansikter osv. Eller så kan de fjerne f.eks cliffracers. Finnes og mods som legger til nye områder, huler og øyer f.eks. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vel, spillet handler om Alt og Ingenting. Du kan gjøre hva du vil, for så vidt. . Spillet er enormt stort, som vil si at det tar deg ca. 2 timer og gå fra en ende av spillet til en annen (eller noe sånt). Viss du ikke er inne i Rollespill verden vil ikke dette spillet være noe for deg. Den kan bli litt ensformig til tider, men det er vel nesten alle rollespill (diablo). Anbefalt å kjøpe viss du vil ha det dypeste rollespillet på markedet, det tar LANG tid og runne det, som er et pluss, for nesten alle spill er for korte. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 har tenkt å kjøpe meg det ja. Har ikke drivi med så mye rollespill før men en gang må jo bli den første.! Det var sånne mods og plugins som jeg lurte på ja så jeg takker..... Men jeg lurer på om det går an å spille lan eller online med det ?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Viss du ikke er inne i Rollespill verden vil ikke dette spillet være noe for deg. Den kan bli litt ensformig til tider, men det er vel nesten alle rollespill (diablo). Morrowind var det første rollespillet jeg noensinne spilte seriøst, og det var ROLLESPILLET for meg... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 har tenkt å kjøpe meg det ja. Har ikke drivi med så mye rollespill før men en gang må jo bli den første.! Det var sånne mods og plugins som jeg lurte på ja så jeg takker..... Men jeg lurer på om det går an å spille lan eller online med det ?? Det er ikke noen multiplayer på det. Ville ikke funket bra tror jeg. Med vil du ett stort bra spill som kan moddes til det ugjenkjennelige så er Morrowind for deg. Ikke vanskelig å sette seg inn i heller med litt tålmodighet heller. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg kjøpte mæ netopp dette spillet. Alle hadde det fra før av men jeg hadde ikke sett det. Men det som er bra med morrowind e at grafikken e ganske go til rollespill å være. Man ser personen du e bakfra å det e et stort pluss. Man har stor frihet på spillet man kan gjøre ka man vill. Så dette e absolutt verd å kjøpe Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ok skal kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå