Chasseur Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg mener og ha sett at gamer.no har en klan som har gamercraft, eller er det bare noe jeg trur... og hvis det er det, gjerne si hvordan man blir medlem!! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Det stemmer Skjekk den tråden her Endret 24. mai 2004 av jin_X Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) gamercraft Den burde funke, men når jeg tenker over det så er det null info om hvordan en blir med, så den er vel mest for de som allerede er med. Skal slenge inn noe info om joining der også, jeg. =) Fiksa linken nå, dumme dumme forum-motor. =) Endret 30. mai 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 gamercraft Linken funka dårlig, men den i signaturen din funker Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvordan blir jeg med i gamercraft? Egentlig er klanen fortsatt ment som samlingspunkt for ovennevnte forum-medlemmer, men det kan vel åpnes for immigrasjon etter hvert, skulle det være ønske om det. For å bli med må en uansett ta kontakt med en av lederne i gc, det enkleste ville vel være å prøve å få tak i Erik eller Johnny. Se kontaktsiden for mer info om hvordan en får tak i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå