Åsmund Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 har laget en plakat. Mottar gjerne kritikk. http://mscon.net/amiga/f%e5kkete%20kopi.jpg Regner med negative reaksjoner siden jeg ikke har brukt så mye tid på den. men jeg tror den kan bli bra om jeg skifter ut bakgrunnsbildet, litt bedre lyssetting bla. Er bedre å poste dette her istede for webdesig forumet eller? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Anna font helst.. den passa ikke så bra syns jeg Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 *bump-nytt design, overskreiv fila, linkewn er den samme. Forslag til hvor jeg skal ha teksten? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg ser ikke noen tekst...bare 3-4 bokstaver eller noe sånt, og de ser ganske tilfeldige ut.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ar One? Jeg så ikke den første, så jeg har ingen peiling hva dette skal forestille.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Amiga one er den nye datamaskinene til Amiga. fjerna teksten. Jeg vet ikke hvor jeg skal plassere den enda. Det er ett skoleprosjekt. Mål: få tidligere databrukere interessert i den nye amigaen. budskap: Den gode gamle amigaen er tilbake målgruppe: tidligere amigabrukere alderen 20 ++ Endret 25. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå