lostone Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har sett på testene på Toms Hardware Guide siden.. Og den sier at Geforce 6800 Ultra er bedre enn x800 pro på testene, og siden jeg har lest her at man kan klokke GT opp til Ultra. Hvilket skjermkort vil være best da? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har sett på testene på Toms Hardware Guide siden.. Og den sier at Geforce 6800 Ultra er bedre enn x800 pro på testene, og siden jeg har lest her at man kan klokke GT opp til Ultra. Hvilket skjermkort vil være best da? de er nok ca like gode du, kjøp det som passer lommeboka og deg best Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 10kr på at noken nemner søkefunksjonen. uansett : Om du finner ut at korta du grubler over er nermast identisk i ytelse og pris bør du sjå på 2 ting : kor overklokksvennlege dei er og bundelen Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=248416 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå