kyrsjo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har en laptop som nevnt over, og den er jeg temmelig glad i selv om den begynner å merke slitasjen. Når jeg slang inn FC2 for en uke siden, ble alt vakkert satt opp, og alt virket som det skulle. Og med 2.6 kernelen ble ACPI aktivert som standard. Dette var digg. Med littegranne jobb fikk jeg blant annet lokk-knappen til å virke (og skru av skjermen...), og også en del annet. Mye takket være denne siden: http://perso.ens-lyon.fr/brice.goglin/evoN600c.php Eneste som ikke virker helt som det skal, er viftestyring (dette virket sånn halveis med APM, men kun halveis.), samt suspend (virket også halveis med APM). Har vært i kontakt med personen som har laget siden, og han sa at viftestyring "bare virket" for ham... Med meg er vifta av, helt til jeg gjør echo "on" > /proc/acpi/fan/C1E1/state Noe som medfører at vifa skrus på, samt at proc-fila "dør", og jeg får ikke skrudd den av uten å reboote... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Hmm... Tror jeg glemte noe... Noen som har noe triks for å få vifta samt volumknappene til å virke som de skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå