Kultom Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Går en liten dokumentar om dette på Tvnorge nå ikveld kl 21.30 trur jeg det var. Bare slo meg at dette måtte jeg få med meg, for da er det noe skikkelig galt ass. Først og fremst det at han tok livet av seg selv, men det at han like gjerne gjorde det forann venner og ukjente over internett var jo litt vel spesielt. Hørtes hvertfall litt interresant. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har hørt om noe lignende (hvis ikke det samme). En fyr som tok overdose foran et webkamera hvor internettvenner satt og så på. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 de brukte blant annet MSN Messenger Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Helt fryktelig gjort mot venna sine da... hva kan være værre enn å se en av venna sine ta selvmord a? Riktig det at han tok overdose på piller. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 TV Norge har dotte ut her, finnes det noe form får WEB-TV ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 vet ikke, men her er hvertfall saken : http://www.tvnorge.no/index_LimeTVProgram_html?lid=1033201 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jepp MSN messenger må forbys! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jepp MSN messenger må forbys! Var det ironisk? Hvis det ikke var, så burde jo alle chatte-program forbys. (Etter din mening.) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg overværte det faktisk en gang.. Var på irc, og han duden ga oss en webadresse til webcammet sitt.. Der hadde han fått tak i masse piller og var helt klar.. Noen folk som var på kanalen var gamle narkomaner og etc. og så med en gang at detta var farlig. Alle prøvde å leite etter telefonnummer/adresse til han, men han hadde registert domenet sitt under falskt navn, så det blei for seint etterhvert.. var helt fælt å se alt dette utspille seg.. vet ikke om det er samma duden som det på TVNorge da.. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg overværte det faktisk en gang.. Var på irc, og han duden ga oss en webadresse til webcammet sitt.. Der hadde han fått tak i masse piller og var helt klar..Noen folk som var på kanalen var gamle narkomaner og etc. og så med en gang at detta var farlig. Alle prøvde å leite etter telefonnummer/adresse til han, men han hadde registert domenet sitt under falskt navn, så det blei for seint etterhvert.. var helt fælt å se alt dette utspille seg.. vet ikke om det er samma duden som det på TVNorge da.. Gikk han dukken eller...? syk syk verden vi lever i Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Sykt, la oss forby internett. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Noe lignende (ikke live da) på VG sitt diskusjonsforum nå nylig: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=179...er+d%F8d&Page=0 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 dæven.. leste det på vg nå.. fikk en skikkelig vondt følelse inni meg :| Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk ikke sett det her, men det er det sykeste jeg noen gang har hørt om. Man burde IKKE utsette folk for slikt... Tenk å sitte der og se på en begå selvmord, du vet ikke navnet hans eller hvor han bor og du kan ikke gjøre en dritt annet enn å se på eller snu deg bort... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 20 år gamle Andy forteller også åpenhjertig om hvordan han hadde tatt sitt eget liv om han ikke hadde møtt Penny på et av de mange selvmords-chatteromene på Internett. Noe duger Internette til.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ja, internett har reddet mange også.. utrolig hvor godt det kan være å snakke med folk du vet du aldri møter.. blir enklere.. jaja.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har faktisk lest den loggen det var snakk om og ja det var virkelig sykt å lese hva den gutten faktisk dytta i seg. Tror han tilslutt hadde hivd nedpå nok stoff til å bedøve en hest (var i hvertfall noe en av folkene som satt på "The Shroomery" den kvelden som brukte det som en vits). Men det var ganske rart å lese hvordan oppførselen til de som satt å så på endret seg etterhvert som han tok mer og mer dop. Det var jo de som tilslutt ringte 911.. Bare synd det var for sent.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hvor finner jeg den loggen? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Huker ikke hvor jeg fant den.. Stod om det i VG da det skjedde med link til den aktuelle loggen... Men det er sikkert fjærna nå... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg har sett mye ille på internett, Det popa plutselig opp en melding på MSN; Sjekk ut denne filmen da.. sa en kompis, ok tenkte jeg... Sikkert ikke noe dritt pga. han er jo en kompis sant.. trykte på linken, så åpna quicktime seg.. det jeg så var sjokkerende, det var 1 mann med kniv og 3 i bakrunden, så lå det en mann på bakken, så tok han mannen med kniven å skjærte av han hodet.. hele prosessen var filmet. noe så jævlig har jeg aldri sett. det var ikke fake, det kunne jeg se ... sett mye mere også.. men vill ikke fortelle om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå